Roza oktober
Roza oktober

ROZA OKTOBER V TRGOVINAH HOFER

V rožnatem oktobru, mednarodnem mesecu osveščanja o raku dojk, smo pri HOFERju že četrto leto zapored izvedli dobrodelno-osveščevalno akcijo. Njen namen je pomagati bolnicam in njihovim svojcem na njihovi poti, kupce in zaposlene pa dodatno opozarjati na pomen preventive.

Od vsakega prodanega roza paketa slovenskih jabolk in/ali šampinjonov smo 10 centov namenili slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Donacijo v višini 7.778,40 evra bodo v združenju namenili preventivnim programom osveščanja o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Združenje Europa Donna v sodelovanju z zdravniki zagotavlja tudi podporo ob diagnozi, preverjene informacije o raku dojk ter svetovalne telefone za pomoč pri odločitvah ob zdravljenju te bolezni.

»Podjetju HOFER se zahvaljujemo za že tradicionalno podporo v rožnatem oktobru, mednarodnem mesecu osveščanja o raku dojk. Že četrto leto zapored so zbrana sredstva od prodaje šampinjonov in letos tudi jabolk namenili aktivnostim našega združenja. Veseli nas, da nam prejeta sredstva omogočajo nadgradnjo programov in aktivnosti, hkrati pa s pomočjo tovrstnih partnerstev širimo doseg svojih sporočil osveščanja o raku dojk,« je ob zaključku letošnjega rožnatega oktobra povedala dr. Tanja Španić, predsednica slovenskega združenja Europa Donna.

V štirih letih sodelovanja z združenjem Europa Donna smo tako zbrali že preko 28 tisoč evrov. Pri Slovenkah je rak dojk najpogostejša oblika raka, saj letno za to težko boleznijo zboli več kot 1300 žensk, pa tudi do 10 moških. Prav zato je še toliko pomembnejša preventiva, predvsem v obliki aktivnega življenjskega sloga, rednega mesečnega samopregledovanja, preventivnih presejalnih programov in uravnotežene prehrane.

Skrb za zdrav življenjski slog je stalnica skozi vse leto

Roza oktober je bil letos še intenzivneje usmerjen v osveščanje zaposlenih. V ta namen smo, prav tako v tesnem sodelovanju z združenjem Europa Donna, organizirali potujočo posvetovalnico SKUPAJ.ZDRAVI., ki je v mesecu oktobru in novembru obiskovala HOFERjeve trgovine po vsej Sloveniji ter zaposlenim omogočala individualni posvet s strokovnjakom ter pravilen prikaz pregleda na modelu.

ZBIRALNA AKCIJA OČAL
ZBIRALNA AKCIJA OČAL
 
Nasmeškotki
Nasmeškotki